Stuvsta IF Nyhetsbrev
Styrelsen i Stuvsta IF skickar ut Nyhetsbrev till alla medlemmar. Tanken är att alla ska känna till vad som pågår i föreningen, stort som smått, och naturligtvis att alla medlemmar känner till våra värderingar som är hjärtat i föreningen. Eftersom det är ideella krafter som producerar nyhetsbrevet så kommer det inte alltid regelbundet. För övrig information om föreningen hänvisar vi till hemsidan och nyhetsinläggen där.

Har du förslag eller önskemål gällande något ämne till Nyhetsbrevet? Har du intresse av att hjälpa till?

Maila till kansliet på: kansli@stuvstaif.se

Nyhetsbrev 2020

Stuvstainformation Nr 1 2020