KLUBBSHOPPEN
Intersport och Stuvsta IF presenterar tillsammans säsongens profilguide.

Vi på Intersport älskar sport och framförallt fotboll! På Intersport har vi antingen en bakgrund inom sportens värld eller uppskattar att få vara friska och att må bra genom sport. Vi vill vara den självklara mötesplatsen för alla sportälskare och dig som lever ett aktivt liv.

Tillsammans med Adidas är Intersport Stuvsta IFs samarbetspartner för idrottsmateriel.  Vi är glada att ha de som samarbetspartner som stödjer till fullo vårt mål att få så många som möjligt vara aktiva så länge som möjligt.

Att beställa och köpa Stuvsta IF-kläder ska vara både enkelt och roligt. Det ser vi som vårt gemensamma mål tillsammans med föreningen och er medlemmar. Har ni några frågor om kläderna och materialet eller känner er osäkra över något i föreningens sortimentsprofil så får ni gärna höra av er till Stuvsta IFs två kontaktpersoner på Intersport, Per Sjöblom & Jocke Sjökvist, via mail:

• per.sjoblom@intersport.se
  • joakim.sjokvist@intersport.se

Stuvsta IF, Intersport & Adidas har tillsammans jobbat fram en sortimentsprofil för hela föreningen. En helhet som kommer att stärka föreningens identitet och samhörighet. I profilguiden hittar du de utvalda produkterna i föreningens profil, tydliga produktpriser och information om hur beställning av dessa produkter går till.

Stöd din förening - stötta Stuvsta IF!

Du kan ge Stuvsta IF 3% extra i bonus genom att handla i INTERSPORTs butiker och på www.intersport.se. Din personliga bonus påverkas inte av detta. Helt enkelt bonus till både dig och föreningen, på samma köp! Allt som krävs är att du är eller blir medlem i Club Intersport och sedan väljer att stötta Stuvsta IF. Medlemskapet kostar självklart ingenting och är kortlöst.

Inte medlem i Club Intersport eller är du medlem redan, men vill stötta Stuvsta IF?

Gå in på länken https://www.intersport.se/club-intersport och följa instuktionerna. Se även LATHUND.

Hur handlar du Stuvsta kläder?

Idag finns det 3 olika sätt att köpa eller beställa föreningens sortimentsprofil och material:

• Klubbshoppenteam.intersport.se/stuvsta-if

Här kan du som medlem beställa föreningens sortimentsprofil och tillbehör.

Leveranstiden är 4-8 arbetsdagar och det finns flera olika leveranssätt.

Alltid fraktfritt till valfri INTERSPORT-butik och till ombud/paketbox vid beställning över 399:-

• Lagbeställning via föreningens kontaktpersoner Per Sjöblom & Jocke Sjökvist.

Detta alternativ är för de grupper i Stuvsta IF som vill göra en större samlad beställning.

I dessa fall behöver gruppen fylla i föreningens Beställningsunderlag (kommer att finnas inom kort) och sedan kontakta föreningens kontaktpersoner Per Sjöblom & Jocke Sjökvist via mail vid frågor eller för mer info.

Leveranstiden för dessa beställningar är cirka 10-20 arbetsdagar beroende på beställningens storlek. Har ni sponsorer som vill trycka sin logga på ett eller flera plagg går det bra.

• INTERSPORT Huddinge Centrum – granne med bland annat H&M och Hemköp.

Här har Stuvsta IF en egen sektion.

Så vill ni göra en beställning eller titta vad som finns att beställa, utnyttja ovanstående alternativ. Är ni osäker om något kontakta gärna kansliet.