Inomhuspremiär
2021-01-26 19:58
Nu kör vi igen!

⚽️. Vi kommer att träna på Söndagar kl.15.00-16.00 i Kungsklippeskolan.
Ta med ett glatt humör, inneskor och vattenflaska med namn på.

Enligt Coronadirektiven från klubben så är det bara spelare och ledare som ska vistas inne i lokalen så hämtning/lämning sker utanför.

Vi skulle önska att ni ser till att vara på plats för träningen 10 minuter innan start. Detta för att vi ledare ska få en chans att hälsa på just ditt barn och för att vi ska kunna dela ut västar och namnlappar. Hoppas att det funkar för er.

Vi ses på söndag!

Avslutning inför julledighet
2020-12-08 21:04
Söndagens träning var inte lika kall som sist som tur var. Vi avslutade hösten med extra omgång banankull och sen fika med pepparkakor.

Vi hoppas att alla får en fin julledighet så ses vi nästa år!

Hälsar
Johan, Jenny, Ragnar och Erik
Träningar november
2020-11-05 19:59
Hej

Klubben har erbjudit oss att fortsätta träna utomhus under november, vilket vi tycker är bra. Vi har fått plantid på söndagar (i november) Stuvsta IP, notera att vi kommer att befinna oss på en annan del av planen än vad vi gjort tidigare.

Söndag den 8e november tränar vi utomhus kl.10.00, samling 9.50. Resterande söndagar under november återkommer vi till via kallelserna, se till att du har laddat ner "SportAdmin" till din mobil så du kan svara på våra kallelser superenkelt.

Ledarna i Stuvsta P15:2
COVID 19 - Viktig uppdatering
2020-10-30 21:54
Viktig information med anledning av Region Stockholms nya riktlinjer och STFFs starka rekommendationer, detta gäller ifrån och med nu, den 29/10 tills vidare.

• Tillsvidare ställs ALL träning och ALLA matcher in för alla aktiva som är födda 2004 eller tidigare
  • För alla aktiva födda 2005 eller senare får utomhusträning fortsätta men ALL inomhusträning / möten etc ställs in tills vidare
  • Alla planerade inomhusaktiviteter (utbildningar, lagaktiviteter etc) ställs in.
  • Stuvsta IFs kansli är tillsvidare stängt för alla typ av besök.
  • Stuvsta IF vill påminna alla om att fortsätta följa FHMs rekommendationer.
  • Stuvsta IF fortsätter att följa FHM och STFFs rekommendationer och kommer med uppdaterad information så snart vi får den
  • Vid frågor kontakta kansliet eller styrelsen
Tillsammans tar vi ansvar att minska smittspridningen

STUVSTA IF