Stuvsta IF fotbollsskola

Varje år arrangerar Stuvsta IF fotbollskola under två-tre veckor, dels 1-2 veckor i juni efter skolorna slutat och dels en i augusti innan skolorna börjar igen. Med sommarfotbollskolan erbjuder Stuvsta IF pojkar och flickor en meningsfull fritid under sommarlovet.

Under veckan (måndag-torsdag) får deltagarna både leka fotboll och lära sig mer om spelet. Sommarfotbollen är inte bara en uppskattad aktivitet för barnen, men också ett sätt för barnen att träffa massor av kompisar. Sommarfotbollskolan är öppen för alla spelare oavsett förening som man tillhör!

Se nedan för anmälan till årets fotbollsskola

STUVSTA IF

Sommarfotbollsskola 2024
2024-02-06 13:50
Stuvsta IF kommer arrangera sommarfotbollsskola vecka 25 samt vecka 33 2024, och kommer hållas på Stuvsta IP samt Snättringe IP. Fotbollskolan är öppen för spelare födda 2010 - 2017. Fotbollskolan genomförs måndag-torsdag och tiderna är 09.00-15.00 (personal finns på plats ifrån 08:00-16:00).

På grund av stort intresse för fotbollsskolan i juni, så kommer vi låta några ålderskullar spela på Snättringe IP. Vilka ålderskullar som kommer träna på Stuvsta IP resp. Snättringe IP beslutar vi senare under våren.

Deltagaravgiften är 1.600 kr. I det ingår:

• Heldagar med fotbollsträning och stor portion glädje
  • lunch och mellanmål varje dag
  • varje deltagare erhåller en fotbollströja, en vattenflaska & fotboll.

Vid anmälan för två veckorna är deltagaravgiften endast 1.400 kr andra veckan. Man erhåller endast ett klädpaket (inkl vattenflaska och fotboll) för båda veckorna.

I anmälan fyller ni i storlek på kläder samt ev. mat allergier.

För Anmälan, Tryck Här: Anmälan Till Stuvsta IFs Fotbollskolan 2024

Inga aktiviteter inbokade